قبول دارم که فرزاد حسنی آنقدر مهم نیست که بخواهید در موردش دو مطلب انتشار دهید.اما کلیپ پشت صحنه ای که درست شد مرا مجبور به اظهار نظراتم کرد

حسنی یا به عبارت دیگر حسنی ها انقدر ملت را نفهم و ساده لوح فرض می کنند که با خود می گویند بگذار این پشت صحنه را درست کنیم و بگوییم که زود قضاوت کردید و آنها را شرمنده کنیم.

این کلیپ ها و پاسخ ها شاید برای طرفداران تینیجر (نوجوان) جناب حسنی باعث جلب ترحم باشد اما عامه ی مردم هرگز باورشان نمی شود که آقا فرزاد انقدر باهوش باشد که برای بازیگری در شبکه سه کسی را انتخاب کند که در تکلم به زبان فارسی هم مشکلات عدیده دارد.

این اتقات نمایی کوچک است از آنچه که همیشه در کشور ما رخ میدهد. حسنی های زیادی در سطوح بالا و پایین این مملکت وجود دارند که همیشه لفظ بازهم زود قضاوت کردیم در مورد آنها به کار می رود

اما...

اما ملت ایران ملتی بسیار صبور-در مواردی انقدر صبور که لج آدم را در میاورند-هستند. اعتمادشان به کسی که به او اعتماد کرده اند به هیچ وجه به آسانی از بین نمی رود ولی وای از روزی که یکی را کنار بگذارند.فرزاد حسنی به عنوان یک نماینده ی تمام عیار از صدا و سیمای جمهوری اسلامی استارت این بی اعتمادی را به گونه ای زد و انبار باروت را تکانکی داد.صدا و سیما به آخر عمر مورد اعتماد بودنش نزدیک می شود.رسانه ای که برای معروفیت و محبوبیت طیف های خاصی از حضرات بسیار مهم و کارشگا بوده و هست ولی نخواهد بود.