خیلی برای بنده جای سوال است که چطور یک عده انسان می توانند عاشق و طرفدار فرزاد حسنی باشند.اما با احترام به طرفداران ایشان می نویسم.

صدا وسیمای جمهوری اسلامی که سیاسی بودنش از هزار فرسخی داد میزند-اکثر رسانه های دنیا سیاسی هستند اما صدا و سیم بهتر است بگوییم سیاسی بودنش تو دل میزند- بعضا و در این چند سال دسته گل هایی رو کرده است که به روی مبارکش هم نیاورده.

در برنامه ای که چند روز پیش از شبکه سه سیما پخش می شد و فرزاد حسنی اجرای آن را بر عهده داشت  با بی ادبی تمام مردی را که سن پدر او بود چنان مورد تمسخر قرار داد که بنده خدا نزدیک بود گریه کند. حتی توصیف آن صحنه نیز برای من خیلی سخت و درد آور است. صحنه هایی آکنده از لوس بازی ها و لودگی ها و بی ادبی های مجری تلویزیون جمهوری اسلامی که داعیه ی ادب و فرهنگ دارد. 

فرزاد حسنی که بارها به عنوان یک فرد دارای سادیسم کلامی و رفتاری در خبرهای مختلف تیتر شده است چگونه است که اجرای یک برنامه تلویزیونی در پیک ساعت پخش یکی از پربیننده ترین کانال های تلویزیون را برعهده دارد؟؟؟؟؟

تولید محتوا برای تلویزیون به یکی از پایین ترین حدود در چند دهه فعالیت این نهاد رسیده و آهسته آهسته به مرحله ی خود زنی می رسد.تلویزیونی که تمامی تمرکزش بر تخریب دولت و برجام است انتظاری بیشتر از این را نمی تواند برآورده کند.

http://www.aparat.com/v/A37I5